Bättre idag

Idag är det en bättre dag. 
Albin sov bättre inatt och vaknade bara vid elva och ojade sig. Iallafall vad jag hörde. 
Elsa däremot bökade och efter fyra imorse sov varken hon eller jag många minutrar innan Albin tyckte det var dags att gå upp vid sju.

Elsa och jag hade babysim idag och Albin var hemma med farfar eftersom han inte var på dagis idag.

Simhallen gick toppen och både Elsa och jag tycker det är så skönt och mysigt.
Idag fortsatte övandet och förberedelserna inför kommande dyk. Än använder vi bara regnhinken och det går så bra så.

Vi stannade i affären på hemvägen innan vi for hem till Albin.
Honom gick det ingen nöd på, de satt och åt pannkakslunch när vi kom och Albin hade tryckt i sig fyra styckna! Det verkar som han är bättre i munnen nu. 

Båda barnen la sig för middagsvila och båda somnade! Tjoho! Nu har de sovit i över 1 1/2 timme och det är nog dags att väcka Albin. 

Fina gungpojken igår 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0