Fredag

Imorse kom syssling P, hans lillebror och mamma hit till oss för lite bus och lek. 
Både jag och Albin behövde det efter hela veckan hemma och inget dagis med kompisar.

Grabbarna styrde med sitt som vanligt.
Idag samlade dom kottar bla.

Och lille V har äntligen börjat gå! :)


Jag frågade vad Albin ville ha till lunch och som svar fick jag: "ko bajs".
Han fick inte kobajs utan fick nöja sig med blodpudding. Det slank ner i den lille magen. 

Båda barnen lyckades tillslut varva ner och somna middag. 
Elsa sov en ordentlig lur ute på förmiddagen men hade inga problem att sova ytterligare en timme och lite till efter lunch.

Eftermiddagen tillbringades ute även den. Ännu en härlig sensommardag med gassande sol.

Fick ytterligare lite urväxta Albinkläder sålda när en tjej kom förbi och tittade. Pengarna åkte rakt ner i Albins sparbössa.


Kvällen har ägnats åt att hålla Albin mestadels på golvet och inte uppe i taket. 
Mormorn och morfarn har just kommit hit och eftersom det inte blev supersent så höll vi barnen vakna så de kunde hälsa.
Men nu är Albin lagd och jag försöker natta Elsa. Hoppas hoppas och inte beter sig lika som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0