Lördag

Iförmiddags (efter en allt annat än lugn och fridfull familjefrukost) åkte vi ut till Gåsvik och Edblads för att kolla in deras höstmarknad.
Innan vi åkte hem tog vi en fika. Albin valde glass och jag åt nog världens smarrigaste toscakaka. 

Vi försökte få barnen till att sova middag när vi kom hem. Det gick sådär. 
Elsa somnade visserligen men vaknade redan efter knappt en halvtimme. Pappan fick henne att somna om och jag hittade dem såhär:
Myyyys! <3

Albin tog det evigheter för innan han tillslut slocknade. Han låg där inne och pratade med sig själv om allt mellan himmel och jord och det är så roligt att tjuvlyssna på :)

Jag tog mig faktiskt för ett av kakbakningarna till dopet. Skönt att kunna bocka av från listan nu!

Resten av eftermiddagen var vi ute och gick bla. en promenad.
Grillade till middag och det smakade gott som vanligt!

Vi hann gå ut en liten stund igen efter middagen innan det var dags att gå för nattning av barn.
Elsa sover nu och Albin sover nog snart (hoppas jag). 
Egentligen skulle jag utan svårigheter kunna bädda ner mig själv också nu och säga godnatt. Men så blir det nog inte. Ska ta hand om lite mera tvätt, försöka få lite mer ordning på dopförberedelserna samt dricka ett glas Cola, som jag längtat efter halva dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0