Resten av dagen

Elsa slog på stort och sov närmare tre timmar ute i vagnen i förmiddags. Helgens ståhej och morgonens magtömning var nog ansträngande för den lilla damen 😊 

Albin åt två korvar till lunch och hoppade sedan i säng. Även han är sliten efter helgens alla bravader.



Efter deras vilor och lite mellis gick vi ut igen. Gäller att passa på nu när det är så underbart höstväder. Snart lär det ju vara slut med det.

Elsa, jag och jycken tog en promenad medan Albin fortsatte meka med farfar.
Nu är Elsa och jag inne igen. Hon har somnat här på mitt bröst och jag har blundat fem minuter. Nu är det dags att påbörja middagen!



Medan Albin sov middag passade Elsa på att provgunga brorsans gunga
Det var skitskoj tyckte hon! Och hon visste precis var man skulle hålla i sig och hur man gungar med benen för att få fart 😊 
Hon har ju tittar oändliga gånger på hur brorsan gör 😉 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0