Sommaren är tillbaka!

Den gångna natten var något bättre än förra men vi hade fortfarande en knorrig och snörvlig Elsa att samsas med i sängen. 

Morgonen och förmiddagen spenderades ute. Riktigt varmt och härligt idag igen. 
Elsa somnade till ordentligt så jag och Albin kunde leka ihop utan att bli störda och det var jättekul.  Det är så sällan jag kan ägna Albin 100% uppmärksamhet. Antingen har jag Elsa på armen eller hängandes i tutten. Eller också är det matlagning eller något annat som måste göras. 

Vi plockade och åt vinbär. Jagade varandra och sparkade svamp


Efter försök till att äta lunch la sig Albin och somnade (tillslut). 
Likaså Elsa somnade igen. Hon har lite sömn att ta igen från de gångna nätterna.
Jag hann och orkade ta hand om lite tvätt äntligen. 

När Albin satt och åt en mellis macka kom pappan hem tidigare än vi väntat. Han hade ont i huvud och hals. 

Slåss om att sitta i pappas knä.


Nu efter middagen har det inte hänt mycket. Just nu ligger pappan och Albin i soffan och tittar på Pippi. (Pappan sover)
Jag och Elsa sitter på golvet och leker. Hon har fått tillbaka det rätta humöret nu efter en stunds tjorv och gnäll.

Snart ska jag stoppa Albin i badet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0