Dop, sol, ont knä

Dop idag som sagt. Barnens minsta kusin som döptes.
Vi kom iväg i god tid och hann äta lite fruktmellis i bilen innan tom. 
Barnen skötte sig bra. Men Elsa fick myror i rumpan mot slutet och det smittade av sig till Albin också såklart. Men det gick bra ändå 😊
Smörgåstårta och fika bjöds det på efteråt. 
Ljudvolymen var ganska hög med typ 15 ungar lekandes i samma rum. 
Både Elsa och Albin hade roligt. Elsa kör sitt eget race. Går och går och går och struntar fullkomligt i vart hon går. Albin känner visst ansvar och håller stundvis koll på sin syster var hon tar vägen. Han tog henne i handen flera gånger och drog med henne dit han tyckte. Elsa flög efter som en vante. Haha! Men märkligt nog lyckas hon hålla sig på fötter. 
Ganska snart efter kaffet valde vi att tacka för oss, innan tröttheten blev för påtaglig på de små. Och ganska snart sov dem båda två i bilen 😊

Vi hann bara hem, byta kläder och så var vi ute igen. Otroligt soligt och skönt idag igen.
Grabbarna och Elsa gick bort en bit på vägen för att se där de harvade åkern.
Jag tog tag i lite trädgårdfix. Terapi! Men tyvärr protesterar mitt knä. Det blev ganska ont nu när jag varvar ner 😞 Igårkväll hade jag jättesvårt att somna pga. värk i knät och ändå var det nästan smärtfritt under dagen.
Efter ett somnade jag men vaknade sedan flera gånger med värk och även i benen. Fy vad tråkigt det är!!!

Nu pågår nattning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0