Handling

Ringde vc imorse om mitt knä. Den 21.e var första tid hon kunde erbjuda mig. Typ två veckor dit... Bara att härda ut. Passade också på att få en koll av alla mina prickar när jag ändå är där. Tänkt göra länge men det har liksom inte blivit av.
Idag är knät iallafall hundra gånger bättre. Inte bra på långa vägar men inte heller lika ont som innan. 

Vi gick morgonpromenad idag också. Tredje dagen på raken vi är duktiga! 
Elsa var på ett förskräckligt morgonhumör. Direkt efter frukosten var det bara gnäll och klagosång. La henne i vagnen och hon tystnade direkt. Hon somnade nästan innan vi hunnit bort till soptunnan men av någon anledning kunde hon inte helt koppla av och låg halvtvaken hela promenaden. Just innan vi kom hem somnade hon men vaknade en halv minuter efter vagnen stannat. Det gjorde inte så mycket eftersom vi ändå snart skulle åka och handla.

Affären gick bra och Elsa satt så nöjt i vagnen
Hon somnade i bilen till dagis och fortsatte sova medan jag gick in och hämtade Albin.

Nu sover båda barnen. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du fått tid på VC, även om det dröjer lite.

2015-04-09 @ 15:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0