Mer feber

Efter elva igår sov äntligen båda barnen. Elsa höll på att stöka längst.
Albin sov för första gången i nya sängen. Perfekt tyckte han och snarkade natten igenom.
Elsa sov som vanligt inne hos mormor och morfar.
Jag sov som en gris. Utan en Elsa som drog i öronen eller knorrade 😊
Vid fyra kommer dock morfar in och väcker mig, Elsa är varm som en liten kamin. Feber nattetid igen! Jag tempade inte men kände att det troligtvis var runt 39 grader. Hon fick en sup. men det dröjde tydligen innan den gav effekt fick jag rapport om imorse. Själv smet jag iväg och la mig igen 😊 
Imorse någon kom Albin och kröp ner mellan Peter och mig. Framåt halv åtta tror jag han smet ut ur rummet och in till mormor och morfar. Jag har varit halvtmedvetslös tror jag. Halv tio börjar jag iallafall vakna upp ur koman 😊 

Nu sitter vi i bilen påväg till en kompis. Elsa fick stanna hemma med mormor och vila. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0