Onsdag

Idag vaknade jag av en häl som landade i mitt ansikte. God morgon! 

Idag är vårvärmen ett minne blott. Det blåser som fan och är kallt. 
Vi trotsade isvindarna och tog en promenad ner till landsvägen och tillbaka efter frukost. Elsa somnade halvvägs även idag. 1,5 timme senare fick jag väcka henne idag igen.
Iväg och hämta dagisgrabben.

Såhär ligger man på hallgolvet när man inte ens försöker klä av sig själv. 
Han var bra trött för så fort han landade i sängen så sov han.

Elsa och jag har precis ätit lunch och nu står jag och vaggar vagn över halltröskeln. Trött tjej som bara varit vaken ett par timmar och ändå snart sover igen



Mitt knä är värre idag igen. Fan vad det värker! Och det knastrar i det när jag gör vissa (typ alla) rörelser. På dagis satt jag på huk när jag hjälpte Albin med skorna och så tappade jag balansen och landade med knät på golvet. AJ SOM FAAAN! Jag höll på att börja tjuta. 😞 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kanske behöver uppsöka en läkare med ditt knä, det är kanske brosk som ligger och skaver. Tyvärr verkar det som ni ärvt mina dåliga knän :-(
Mormor Siv hälsar, vi tvättar fönster idag.

2015-04-08 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0