Sent nu

Jag var redo att gå och lägga mig redan vid halv nio ikväll. Var så jäklans trött att jag kunde somnat ståendes. Dum som jag var plockade jag fram virkningen och sedan blev jag sittandes där tills nu typ. Blev en sen kväll ändå.

Elsa vaknade vid tio och hade svårt att somna om. När hon tillslut började komma till ro vaknade istället Albin med växtvärk i knäna och vrålade. 
En timme senare sov dom båda igen 😊 

Albin har varit så otroligt duktig utan napp i tre nätter nu. 
Första kvällen grät han efter nappen men somnade inom en timme.
Andra kvällen gnällde han lite efter den men mest bara på larv.
Idag, tredje kvällen nämnde han den bara men grät lite efter den nu när han vaknade med benvärken.
Nätterna har vi inte hört ett ljud från honom. Så himla duktig alltså! ❤️

I förmiddags var de bort i skogen och kollade om rådjuren hämtat napparna och de måste de gjort för grenen de hängde upp napparna i var tom! Vilka glada rådjursbarn vi har här i skogen nu 😉

I förmiddags var jag pigg iallafall! 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0