Den bäste ❤️

Måste bara få skryta lite innan jag somnar 😊


Förra veckan när jag hämtade Albin på dagis pratade jag med en av pedagogerna, hon har inte varit så mycket nere på hans avdelning tidigare och har alltså inte lärt känna Albin så bra som nu.

- Jag måste bara få säga vilken fin och go pojke ni har! Han är så ordentlig, artig och trevlig. Han är jätteduktig att plocka ihop och städa när vi tycker att det är för rörigt med leksaker överallt och vi matbordet sitter han så lugnt och fint och uppför sig exemplariskt. 

Ni förstår! Jag höll ju på att gå i taket av stolthet och blev fruktansvärt mallig.
Men jag berättade också att han inte är lika väluppfostrad hemma och att vi har det väldigt kämpigt just nu. 

Det är ju bra att han kan uppföra sig bra när han inte är hemma iallafall 😉

❤️ Världens bästa Albin ❤️

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag håller med! Världens bästa Albin :-)

2015-08-31 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0