Fredag

Jobbdag för mamman så klockan ringde tidigt. Jag vaknade upp inne hos Albin och han var pigg som en lärka när klockan ringde halv sex.... Han satte sig nöjt i soffan i sällskap med Barnkanalen när jag åkte. 

Jobbet gick bra och jag var hemma vid elva igen. Då satt de andra vid lunchbordet. 
Pappan var hemma men han och Albin for iväg på ett litet jobb på eftermiddagen och på hemvägen köpte de med sig varsin glass 😊

Elsas middagsvila var sådär, hon vaknade redan efter fyrtiominuter men jag fick henne att somna om igen.
Jag satt ute i solen och gottade mig lite. 

Albin den lyckosten hade turen att få åka med och tröska! 😊
Först vågade han inte men när de kom förbi på det tredje varvet hade han samlat mod till att åka med. Men bara om pappa hängde med 😉

Vi andra satt och tittade på. Elsa blev lite orolig när de åkte iväg.


Sedan badade vi i poolen och till middag grillade vi hamburgare och det satt fint i allas magar. 
Därefter blev allt bara kalabalik och ungarna åkte i säng utan mellanlandning i soffan och tv. INTE populärt! 
Albin slocknade hyfsat fort men Elsa somnade inte förän efter nio! Efter att hon fått komma upp en liten stund och fått en hutt alvedon. Vi misstänker att det är tänder som spökar och stör sömnen dag, kväll och natt. Hon somnade iallafall tillslut och sov som en gris 😊


En kvällsrunda hann vi med också allihopa ❤️




Kommentarer
Postat av: syrran/moster

Wow Albin vilken lycka att du fått tröska på riktigt! Hejja dig!!!

2015-08-23 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0