Grisiga barn

Vi har haft ännu en strålande dag idag! ❤️

Jag kom inte upp ur sängen förän efter tio i förmiddags. Visserligen vaknade Elsa redan innan halv sju och låg och drog mig i öronen och håret. En halvtimme senare kom också Albin efter att ha väckts av sopbilen utanför. Tillslut anslöt de båda till mostern istället och jag drog täcket över huvudet och somnade om 😊

Ungarna har härjat ute hela dagen och inte suttit stilla många minutrar. Bla. badades det i vattenspridaren. Albin provade sitt nya paraply han fått av mormor men insåg snabbt att det inte fungerade så bra när regnet kom nerifrån 😊

Mostern bjöd på pannkakstårta till lunch. Med blåbär, banan, grädde, choklad och maräng. Mycket gott! 
(Elsa var grisigare än det som kom med på bild 😊)

Framåt kvällen packade vi ihop oss och åkte hem till mormor och morfar istället.
Barnen hoppade direkt i ett bad och därefter sängen. Vid åtta sov båda som små grisar ❤️ 
Det ska jag också göra nu. Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0