Ingen belöning

Härom dagen fick jag min första lön på vääääääldigt länge. Ja på många år faktiskt! Och vilken känsla! 😊 Inte för att det var några stora summor det handlade om utan mest bara för att det faktiskt var MIN LÖN. 
Jag tänkte att jag skulle köpa mig något fint för att fira händelsen. Men vad händer?
Jo, när jag går in en snabbis både på Kappahl och Lindex stegar jag raka vägen bort till barnavdelningen utan att ens snegla lite på damkläderna. Galet! 😊 
Dock blev det inget inhandlat, förutom ett par leggins till Elsa med röd lapp på, samt ett packe skrivarpapper från Clas Olsson. Och en tub hudkräm från Apoteket. Som var till barnen 😉 Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0