Lång dag borta

Imorse när jag motvilligt lämnade sängen fem över sex låg de fyra andra och snarkade så gott. Halv åtta hade de börjat vakna till liv 😊

Jag tog bussen in till Stockholm direkt efter jobbet och överraskningsbesökte Jessica inne på KS. ❤️
Vi satt ute och åt glass och tittade på allt folk som kom och gick. Mycket roande 😊

På dit vägen i bussen fick jag se mig om lite i "mitt" kära Solna och efter besöket satte jag mig på bussen in till stan och tog en runda vid Odenplan. Kul att komma in lite till city!
Sedan gick jag vidare och hem till M&M för jag hade tiggt skjuts av dem hem. Jag visste att de skulle ut landet 😊 Skönt att slippa trängas på eftermiddagsbussen.

Klockan hann bli framåt halv sex innan jag var hemma hos mina kära ❤️ Albin ringde mig på hemvägen och sa att jag var tvungen köpa hem fredagsgott i form av ostbågar och chips. Vilket jag givetvis gjorde 😊
Hemma fick jag höra av Albin att han saknat mig! ❤️
Elsa tittade lite skeptiskt på mig när jag kom innanför tröskeln och jag bönade och bad om en kram och puss. Jag fick ingen 😞 Istället rotade hon runt i icapåsarna jag hade med mig.

Dom hade haft det bra här hemma och klarat sig fint utan morsan.
Dammsugit hade dom gjort bla. Men någon mat till mig när jag kom hem fanns det inte. Dom hade ätit upp allt 😞

Nu försöker jag natta Elsa. 
Albin sitter och äter ostbågar och dricker rabarbersaft efter eget önskemål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0