Slappardag

Idag sov mina barn middag i TVÅ timmar! Samtidigt! 😊 Vilken lycka för oss alla. Haha! 
Jag ägnade tiden åt att föra över foton från telefonen till datorn och externaminnet, dricka kaffe, röja diskbänken och virka lite. 

Eftermiddagen spenderades ute och medan jag lagade middag röjde de båda runt nere hos farfar. Perfekt! 😉

Kvällen gick fort och nu försöker jag natta Elsa. 

Elsa plockade fram sina dockor imorse och satte sig med dem i soffan. Det är oerhört sällsynt. 


Albin fick syn på mina smutsiga fötter idag och konstaterade att de var spruckna under, precis som morfars 😊
(Helt omöjligt ju att hålla fötterna rena, fina och lena såhär års! 😞)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0