Söndag= hemfärd

Idag vaknade vi upp till en strålande dag. Typiskt när vi sitter i bilen större delen av dagen.

Elsa hade sovit risigt även inatt. Jag och Peter har sovit två nätter uppe i nyrenoverade gäststugan så vi har inte hört något knorr. Men vi/jag har sovit uselt dessa två nätter ändå. Imorse vid fem höll jycken på att böka runt och sedan låg vi vakna framåt sju tror jag innan man lyckades somna om. 
Halv tio kom Elsa och väckte oss 😊 

Albin har lärt sig spela Minecraft med onkel. De byggde hus med källare och tvättstuga samt åt blåbär och hallon och när gubben blev hungrig 😊

Barnen åt lunch och vi fikade innan vi påbörjade hemfärden vid ett.
Båda barnen sov när vi hade Linköping i ryggen och vaknade när vi närmade oss Södertälje. Jag var fruktansvärt kissnödig så vi stannade i Saltå kvarn. Toabesök, bensträck och en fika blev det innan vi åkte vidare.
En snabbtitt in i deras butik hanns med också 😊

Mellan Södertälje och södra Stockholm gick det trögt. 
Nu äntligen närmar vi oss Rimbo! Elsa är less och Albin har inte lyckats kissa sedan i förmiddags så jag misstänker han är lite nödig. 

Kommentarer
Postat av: Mamma /Mormor

Vi tackar för en härlig och intensiv vecka. :-D Det är så roligt att få vara med er. Jag saknar redan alla gosiga kramar.

2015-08-09 @ 21:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0