Ett kärt återseende

Igår morse åkte jag in till staden för att hjälpa till lite i blomsterbutiken. Oj så roligt det var!!! Så härligt att få klämma, känna och lukta på blommor. Och trots att jag knappt hållt i en blomma och än mindre bundit en riktig på bukett på flera år så gick det över förväntan! 😊 

Jag kom hem igen till middagen. Jag hann med en snabb sväng in på Ica innan för att hämta vår beställda lilla julskinka och där var jag inte ensam... Inte heller på Clas olson där jag klirrade nästan den sista klappen för detta år.

Albin berättade att han hade längtat efter mig ❤️ Och jag efter honom såklart ❤️ 
När vi ätit färdigt fick vi finbesök av Jessica och hon hade med sig en säck med klappar! Lyckliga barn som drog ut med att gå till sängs in i det längsta.
Albin var riktigt sliten hela eftermiddagen och somnade ovaggad. Men Elsa var krångligare. Hon fick tillslut komma upp en liten stund, men bara om hon låg lugnt och stilla i soffan. Det gjorde hon. Ett tag 😉 När det började bli svårt att vara stilla fick hon lägga sig igen och då dröjde det inte länge innan hon sov. 

Natten var jobbig 😔 
Albin vaknade flera gånger och var uppe, bla. för täppan och sedan fick han också växtvärk. Peter la sig tillslut inne hos honom. 
Elsa knorrade titt som tätt och det känns som jag var in till henne hundra gånger under natten och varje gång lät hon bara i sömnen. Var nog förkylningen som bråkade även med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0