Måndag

Dags för lite jobb för mig igen.
Min plan var att vara på plats vid nio men eftersom Elsa sov så bra och gav oss sovmorgon ända till efter åtta så kom jag inte iväg förän lite innan tio. Men det gjorde inget 😊

Ute var det fantastiskt väder!
Vinter i "min" allé! ❤️

Jobbet gick bra men det kändes tungt. Antagligen pga. en ny omgång förkylning för min del också.
Efter jobbet åkte jag och kollade på ett nytt ev. jobbuppdrag. Får se om jag lyckas klämma in det tidsmässigt och åtar mig det också.

Jag var hemma framåt tre och möttes av Elsa och pappan som var ute.
Vi gick in och började med maten, hemmapizza. 

Elsa stoppade dockan i vagnen, hängde dit väskor och gick för att handla 😊
Hon har verkligen tagit vara på tiden själv hemma dessa dagar. Hon har skrotat runt och fifflat med lite av varje och inte blivit hunsad och styrd av bossiga brorsan 😉

Denna dags nattning blev inte lika simpel. Troligtvis för att hon inte sovit lika bra under dagen.
Det var högljudda protester innan hon gav upp och la sig och somnade. Sedan sov hon faktiskt riktigt bra både på kvällen och natten. Täppan börjar äntligen släppa så det underlättar för henne.


Under dagen fick vi ett par mms från Albin som visade han både åkt pulka och byggt snögubbe ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0