Nattstök x 2

Dessa två var båda mer vakna än sov inatt
ingen av oss sov många minutrar efter ett inatt. 
Först kom Albin in strax efter midnatt och jag hade nyss somnat och orkade inte gå tillbaka med honom in till hans säng så han fick ligga kvar.
Lite efter ett vaknar Elsa och står och gormar inne i sin säng. Jag orkade inte ens försöka få henne till att somna om i egen säng så även hon följde med in till vår säng.
Därefter tror jag banne mig ingen av barnen somnade om. De har legat och snurrat, sparkat, dragit i öron och hår på både mig och pappan. Båda var tysta som möss och brydde sig inte om varandra men av någon anledning kunde de inte sova. 
Hela familjen var alltså vakna långt innan klockan ringde halv sex imorse....

Känns inget vidare att skicka iväg sina barn till dagis efter en natt utan sömn men tack och lov går de ju bara fem timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0