Onsdag

Den började med sura miner. Pappan och Elsa var nära att åka iväg själva till dagis då Albin varken ville gå upp ur sängen, klä på sig eller borsta tänderna. Barnens morgonhumör har varit något alldeles extra denna vecka. Det stundande jullovet kommer lägligt. 

Eftermiddagen var som jag sa igår otroligt trött för min del. 
Kvällen kom och gick. Samma bråkiga nattningar, eller Albin somnade lättare eftersom han ej vilade någon middag. Och så hade han ju sina stödben på sängen 😉
Han vaknade inatt trots dessa ben. 
Jag vaknade av att han stod bredvid min säng och mumlade någonting. Jag sa åt honom att han skulle ju sova hela natten i sin på ben. Vi tog vägen förbi toaletten och sedan tillbaka till hans säng. Han somnade om och vi fick väcka honom imorse 😊
Elsa sov heeeeela natten utan ett pip för första gången på måååånga nätter! Duktig tjej ❤️ Dock var morgonhumöret helt åt fanders.

Såhär ska vintern vara! Fast lite mera snö 😊

"Min" årstidsreflektionsalle' 😊 

- Mamma! Varför stannar du bilen? Frågade Albin.
- Jag måste ta ett kort på det underbara soliga vädret ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0