En actionfattig dag

Solen har forsatt med att skina på oss även idag och trots man inte hunnit vara ute så mycket så ger den energi och livslust. I måndags riktigt sprätte det i kroppen på mig och jag kände mig gladare och piggare än på länge! 

Dagen har flutit på utan något direkt anmärkningsvärt.
Elsa vaknade väl dock inte på sin bästa sida efter middagsvilan. Hon var gnällig och klängig till max hela eftermiddagen och kvällen. Närhetstörstig liten dam just nu. 

Peter fixade klart det sista med installationen av tvättmaskinen så imorgon är det bara till att börja tvätta igen. 

Elsa sov väl en timme efter nattningen och sedan var det lönlöst att försöka få henne till att sova vidare själv. Jag provade att vagga i vagnen men det gick inte heller. Hon följde med pappan och jycken ut på kvällsrundan men det gick inte ändå. Efter en nattmacka bäddade pappan och hon ner sig i sängen och det gick bra. Närhet, närhet och närhet.

Nu har jag också lagt mig. Klockan är mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0