Måndagslek

Vi åkte iväg till småsysslingarna imorse efter frukosten. 
Lek och bus hela förmiddagen. Länge sedan sist vi sågs. Givetvis kommer grabbarna igång och leka tillsammans tio minuter innan vi åker hem. Likadant varje gång 😊 Elsa var helt slutkörd när vi åkte hem vid tolv. Somnade i bilen hem och fortsatte sova i vagnen när vi kom hem. Nästan timmar senare vaknar hon 😊
Albin hade svårt att komma till ro idag igen för middagsvilan. Men jag var lika envis som honom idag och jag gick segrande ur striden tillslut! Dock vaknade han på ett uselt humör.... Elsa var också en riktig gnällfia resten av eftermiddagen. 
Kvällen avrundades med ett bad för båda och nu sover Elsa här i min famn ❤️ 

Albin har tjatat om att äta hela dagen idag men vad jag än erbjuder så passar det inte och han själv vet inte heller vad han vill ha. När väl middagskalopsen stod på bordet var det inte så intressant att äta längre... Men tillslut åt han ändå ganska bra. 
Elsa är också jättetråkig nu när det gäller mat. Hon vill bara äta sånt hon kan äta själv och med enbart två tänder är det lite begränsat. Man kan inte enbart leva på korv och mackor. Och min mellisfantasi till henne är obefintlig. Tips tack! 😊

Idag hos P. Grävmaskinsnörden in action! 

Elsa väntade otåligt på badvattnet 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0