Min tur

Inatt vid halv två var det min tur. Att besöka toaletten. Med huvudet före. 
Vad är detta?!

Jag började må illa på kvällen men trodde det var för att jag vräkte i mig massa godis. När vi la oss var det ännu värre men jag lyckades somna ifrån det. Vaknade flera gånger och mådde verkligen pyton. Och sedan gick det som det gick. Ett besök på toaletten och sedan mådde jag tusen gånger bättre. Sov sedan nästan i ett sträck till sex. 
Peter har stannat hemma idag för att ta hand om barnen. Vi släppte inte iväg Albin till dagis idag utan antog att han står på tur här näst.

Jag har sovit i stort sett hela förmiddagen fram till halv elva. 
Mår fortfarande lite illa men inget mer kräk. Är både törstig och hungrig men inget lockar. Känner mig helt ledbruten i kroppen. Ligga känns bäst men samtidigt kryper det i hela kroppen då.

Albin har inte drabbats än men är istället på ett fruktansvärt trotshumör 😉 
Jag ligger i sängen och petar i mig lite päron yoghurt. Peter och Albin var just iväg till affären och inhandlade sånt jag var sugen på. 
Elsa och jag la oss och vilade. Det gick väl sådär

Förresten så sov lillstumpan som en gris från nattningen igår fram till två inatt. I egen säng! Trots att hennes näsa har börjat täppa till igen. Duktig tjej! 😊 Ett par nappinstoppningar hann vi med men det räknas knappt eftersom hon knappt var vaken 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0