Rapport om dagen

Jag har legat mestadels av dagen och har bara varit uppe några korta stunder. Har liksom inte orkat bära upp kroppen. Och sovit har jag gjort. Många timmar. 

Barnen och Peter har klarat sig bra. 
Elsa har varit en liten klängapa på pappan. När jag kom upp sken hon upp i ett leende men höll sig helst intill pappa ändå.

Albin var så gullig.
De skulle gå ut efter vilan och mellis och som alltid trilskas Albin när det är dags att klä på ytterkläderna. Pappan bönade och bad men ungen tycktes vara döv. Tillslut tog tålamodet slut och rösten höjdes. Inget gehör ändå. Men helt plötsligt kommer Albin på att mamma ligger och försöker sova och blir halvt förtvivlad och ber pappan sluta vara arg och skrika så inte mamma vaknar. 
Haha! Sötnöten <3 Pappan försöker förklara att han blir arg när man inte lyssnar på vad som sägs och inte hjälper till med påklädningen. Men det var ändå inte så intressant enligt Albin 😉

Elsa somnade gott på mig vid nattningen.
Och nu ligger vi likadant igen. Hon vaknade för en stund sedan och har svårt att somna om. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0