Torsdag

Ikväll när jag plockade fram dagens klyx suckade Albin och sa: Nej inte idag igen. Vi gör det imorgon istället.
Och så tog han flaskan och försökte gömma den bakom fruktskålen uppe på köksbänken. Lille sötunge! 
Han la sig snällt och lät mig ge honom det. Resultatet idag var bäst hittills. Hurra! Vad glad man kan bli av skit! 😊 
Sedan gick han och la sig och somnade som en stock efter en bok. 


Vi var ut idag på eftermiddagen. Utevistelse har det inte blivit mycket alls av de senaste dagarna. Varken tid, ork eller lust har funnits. 
Vi tog en promenad i blåsten på isgatan och var ute lite mer än en timme. 
Albin följde med farfar in. Flera dagar sedan sist men på eftermiddagen idag var han mycket piggare och åt tom. upp bullen han ville ha vid lunch. Men middag hade han inget intresse för. Några skedar yoghurt var det enda som slank ner. 

När middagen var uppäten var det som om jag blev slagen i huvudet med stekpannan. Kroppen började ömma, huvudet värka och halsen riva. Imorse hade jag också ont i halsen men det försvann. Men kom tillbaka. Hoppas det är bättre imorgon! 
Jag har just bäddat ner mig med Elsa. Hon sov två timmar och har nu svårt att somna om. Hostan har kommit tillbaka nu igen också....

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Skönt att det kommer ut lite! :-D
Önskar att ni alla får en riktigt god natt! Ni har lite sömn att ta igen. Dröm om sommar med pidaler B-)

2015-02-19 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0