Vår diskussion imorse:

- Albin, varför är du på så dåligt humör? Har du ont någonstans?
- Mmm.
- Var?
- För att jag inte äter. Pep han med en ynklig liten röst.
- Men Albin, idag åt du ju nästan två smörgåsar till frukost för knappt en timme sedan så ditt dåliga humör kan inte bero på det nu.
- Men jag åt ingen gröt. Pep han igen.
- Jag erbjöd dig gröt men du ville inte ha det. Du ville bara ha smörgås.
- Måste äta gröt så min mage blir glad. 


Attans att jag inte kommer ihåg mer än så 😊 Haha! 
Nu vet man att han hör vad man tjatar om. Han citerade nämligen många saker vi ofta ältar när han inte äter. 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Han är så klok den lille gullungen, han vet precis hur det ska vara. :-)

2015-02-10 @ 09:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0