Vi fortsätter bytet

Nu är vi påväg hem igen.
Jag har varit på rekrytering hos vår stora Ica. Jag var inte ensam. Ett par hundra till var där... Bara vänta och se nu.
Sedan inhandlade vi en ny tvättmaskin. Jag har ju svurit över min gamla nu ett tag och igår upptäckte Peter att den blir jättevarm ovanpå under tvättning. 
- Imorgon åker vi in och köper en ny! Bestämde han.
Fast såklart hade dom den inte hemma så vi får vänta tålmodigt till på tisdag.
Och när vi ändå var i köpartagen passades det på att införskaffa en ny köksfläkt också. Lika bra 😉 Nu är nog alla orginalvitvaror från 80-talet hos oss utbytta. 😊 

Albin ville hellre stanna hemma med farfar och det fick han. 
Vi har köpt med oss chokladbollar att fika på 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0