En dum vana

Jag har nu under julledigheten börjat nattuggla. Så även ikväll. Det är inte bra! Imorgon återgår vi till normal vardag igen och jag kommer vara såå trött när barnen vaknar.
Men vad gör väl det om hundra år? 😉

Peter och Elsa bäddade ner sig tillsammans vid tiotiden även ikväll. Dessförinnan hade hon vaknat typ sex gånger sedan nattningen. Suck! Men faktiskt att jag lyckades söva om henne två gånger utan att lyfta upp henne och istället låta henne ligga kvar och bara klappa rumpa eller stryka på ryggen. Ett litet framsteg iallafall! 


Givetvis är det virkningen som håller mig såhär sent 😊 Jag kan inte slita mig nu när alla andra sover och jag får sitta ifred. 
Faktiskt att jag sett min allra första Bondfilm nu också! På tiden va? 😉 
Fast i ärlighetensnamn beskådar mina ögon mest virkeriet. Såklart 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0