En spisig dag 😊

IgĂ„r hĂ€nde det! Elsa slog eget rekord med rĂ„ge! 😊 
Hon sov frĂ„n cirka 19- 04 i sin egna sĂ€ng!!!! Bortsett frĂ„n ett litet uppvaknande vid 23, en kvart efter att jag lagt mig men jag lyckades söva om henne. Helt jĂ€vla otroligt! 😊 
SĂ„ nu dröjer det nog till hon Ă€r lika duktig igen 😉


Albin vaknade i ottan imorse. NÀrmare bestÀmt 05.20 cirka. Pappan och han la sig tillsammans inne hos honom men tydligen somnade han aldrig om. GÄrdagens nattning var dessutom lÄngdragen sÄ jag förstÄr inte vad han skulle upp sÄ tidigt för? Nervös kanske?


Det har inte hÀnt sÄ mycket hÀr hos oss idag mer Àn Albins och mitt sjukhusbesök imorse.
BÄda barnen sov en rejÀl middagsvila. Albin i typ tvÄ timmar och Elsa i nÀrmare tre i vagnen ute pÄ trappan. VÀldigt skönt att hon Àntligen lyckas sova lÀngre stunder nÄgon annanstans Àn bara pÄ mig eller nÄgon annan.
Vi Ät en tidig pannkaksmiddag och gick sedan ut för att Äka pulka i mörkret.
Elsa har inte hunnit Äka sÄ mycket pulka hittills men hon gillar det. SÄ lÀnge pulkan rör sig vill sÀga. SÄ fort den stannar vrÄlar hon. Haha!
Albin och pappan Äkte ivÀg efter fem. Vi hittade en "ny" spis pÄ blocket igÄr som sÄg helt ok ut och slog till pÄ en affÀr. Dock fanns den i Sollentuna sÄ grabbarna fÄr sig en liten roadtrip nu pÄ kvÀllen.
Även jag köpte spis idag faktiskt! Jag fyndad en som ska fĂ„ flytta ut i lekstugan framöver. Min plan och förhoppning Ă€r att stugan kan vara nĂ„gorlunda klar och inredd till Elsas 1 Ă„rsdag. Som en present 😊 

Nu har jag precis fĂ„tt stumpan att somna! 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0