Fredag

Båda barnen gjorde morgon innan halv sju.
Jag vaknade med envist ont hals igen. Och jävlig rethosta. 

Elsa la sig ganska omgående efter frukosten och sov länge.
Albin var slö och ville bara titta på film. Jag protesterade inte då inte heller jag hade så mycket energi eller lust till något.
När Elsa behagade vakna åt vi lite frukt innan vi gick ut. Åkte ett var med pulkorna och började sedan gräva sand och is i sandlådan. Solen sällskapade med oss och faktiskt att den värmde lite. Hopp om vår! 😊 Tillslut fick jag bära in Albin och äta lunch.
Albin stupade i säng efter maten och Elsa hade ett hiskeligt temperament. Inte likt henne. Jag bäddade ner henne i vagnen och snart sov hon. Igen. 
Båda barnen sov och sov. Jag fixade med tvätt och städa lite och sånt. 

Vi åt mellis och sedan kom pappan hem tidigare! Dock bara hem för att lasta av vårt nyfyndade köksbord och sedan tillbaka till jobbet för att byta bil och åka hem på riktigt.
Vi klädde på oss och gick ut igen. Körde in massa ved till pappan bla. 
Sedan var det middag och kväll.
Elsa var helt ur form även vid middagen och somnade IGEN i vagnen efter lite välling istället för middagen som hon ratade.
Jag och Albin tog ett varmt och skönt bad.

Mormor och morfar skulle ju komma upp till oss och vi tänkte försöka hålla barnen vakna till dess. Och det gjorde vi. 
Lite innan åtta kom de och det blev full fart här hemma en stund igen. Sista rycket.
Albin stupade i säng medan Elsa hade det svårare. Hon var uppe med oss till framåt elva tror jag. Knäppfian! 

Kommentarer
Postat av: Homerevesk

TEST

2023-04-12 @ 03:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0