Imorse hände det!

Jag vaknade av en duns imorse.
Dunsen var Elsa som ålat sig ur sängen och trillade ner på golvet.
Ni kan tänka er klumpen i magen på mig när jag tillslut förstod vad som hänt.
Allt gick bra och hon tycks inte ha slagit sig men skärrad blev hon. Fullt förståligt.

Alltid tidigare har hon börjat pilla och klättra på mig när hon vaknar på morgnarna och då vaknar ju också jag. Men idag gav hon sig iväg åt andra hållet tydligen för jag märkte inget förän hon dunsade i golvet. 
Det är ju tur att vår säng är så låg! Vi tog bort benen på den när Albin började åla runt och sedan dess har vi resårmadrasserna direkt på golvet. Men för en liten människa kan det vara nog så högt ändå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0