Tröttmössan

Vi sitter i bilen påväg in till staden för lite handling. Passar på idag när Peter är hemma och jag slipper åka in själv med barnen i veckan. Albin börjar dagis igen tisdag nästa vecka. Långt jullov. Först en veckas sjukstuga och efter det jullov. Tror grabben saknar dagis och alla kompisar. Speciellt Viktor. Han har pratat om "min Viktor" flera gånger. Sötnöten <3 

Tillbaka till idag. Eller igår. Elsan behagade inte somna om förän närmare ett i natt. Hon kunde inte koppla av utan låg bara och snurrade. Trots att hon var så trött och knappt höll ihop. Är säkert kommande tänder som spökar. Hon fick en slurk smärtstillande tillslut och sakta men säkert kom hon till ro. Därefter har vi sovit som stockar allihop. Albin vaknade tydligen vid sju och han och pappan la sig ute på soffan. Lite innan åtta väckte Elsa mig och jag orkade knappt öppna ögonen. Satte ut henne till grabbarna och gick och la mig igen. Somnade om innan huvudet nådde kudden och sov till nio då Peter väckte mig. Fasligt trött jag är om morgnarna. Bortskämd med alla sovmorgnar nere i Linköping förra veckan 😊 

Nu är vi framme och ska entra Biltema. Jippie. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0