Fredag

På morgonen var det dags för jobb igen och det gick galant.
Efter jobbet var det återbesök hos husläkaren för att få svar på vad röntgen av knät visade. Den visade ingenting. Allting så jättefint ut. Troliga orsaken till att jag har problem är överbelastning. Jag får helt enkelt försöka undvika sådant som irriterar knät och när jag får ont knapra alvedon och Ipren. 
Det känns sådär 😞 

Hemma möttes jag av att Albin kom rusandes mot bilen med ett stort leende, överlycklig över att jag var hemma igen ❤️ Elsa var just påväg att somna middag men hon log lite också. 

Resten av dagen gick till att fixa med lite av varje.
Härom dagen kom jag över diskbänk och skåp till lekstugan så de sattes på plats 

Albin lekte med ena granntjejen. Hon ville inte följa med sin familj ut i skogen för att plocka bär så hon stannade kvar nere hos oss istället. Hon och Albin kom väldigt fint överrens. De lekte i sandlådan, gick upp till deras studsmatta och knatade ut en bit i skogen för att leta bär. Jisses! Vad konstigt det känns att släppa iväg Albin själv mer och mer. Att inte behöva hänga efter och ha koll. Givetvis oroar jag mig. Och givetvis sker det under kontrollerade former. Vi såg och/eller hörde dom hela tiden. Men ändå. 

Jessica dök upp här under eftermiddagen.
Vi fikade och åt middag ute! Kors i taket! Man har faktiskt glömt bort att det fortfarande är sommar. 

Farmor kom förbi och hämtade upp jycken. Lite egentid hos farmor gör honom gott. 

Det hann klippas gräs också! Alla hjälpte till såklart 😉

Och kvällen avrundades med lite fredagsgott framför Bompa.

Elsa somnade för första gången helt själv! Det var pappan som la henne och med honom är hon inte lika larvig.

Peter stack ut på sjön en sväng och fiskade.
Jag och Jessica hängde i soffan resten av kvällen och halva natten. 
Lite efter 01 åkte vi iväg för att hämta hem hennes gubbe som jobbat på sommarjippot inne i Norrtälje. 
Lite efter två kom vi äntligen i säng. Snark! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0