Jobb och en Bompafantast

Igår morse var det dags för jobb för min del igen.
Det tog emot att lämna sängen med dessa sovande godingar i ❤️
Albin kom in redan vid tolvtiden och resten av natten sov han oroligt. Han snurrade runt, bökade och ojade sig i sömnen. Vid fem var jag nära på att gå upp, klockan skulle ju ändå ringa inom en timme, men jag hann somna om och fick några fler minuter på sovkontot 😊

Att jobba gick bra. Första passet helt själv. Det tog lite längre tid än vanligt men jag jobbar nog upp tempot snart.

När jag kom hem vid lunchtid var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette och kraschade i soffan en stund. Somnade aldrig men blev iallafall lite piggare. 

Under eftermiddagen lallade vi bara runt ute här hemma.
Albin har kommit in i en riktig stökig period igen vid middagen. De senaste dagarna har vi haft krig vid matbordet och det har avslutats med att ungen ätit som en myra. Förutom i måndags då han åt två kantarellmackor med stor aptit hos farfar. 

Elsa hade ingen lust alls att gå in när det närmade sig läggdags, men när jag föreslog att vi kunde titta lite på Bompa först gick hon självmant upp för trappan, tog av sig skorna och gick in 😊 

Mysgos ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0