Badat och grejat

Vi ligger nerbäddade sedan en timme och har två snarkande barn bredvid oss ❤️

Jag och Peter for iväg efter frukosten imorse för att uträtta lite ärenden och handla. Barnen var kvar hemma med mostern. Det hade gått bra. Hon hade tom. lyckats söva Elsa på soffan utan någon napp! Dom var nämligen av misstag inlåsta i husvagnen. 

Resten av dagen har vi mest bara fortsatt med att installera oss i vagnen, "övat" att sätta upp markisen och lite annat plock.
Nu känner vi oss redo för att dra iväg imorgon! 😊

Lagom till middagen kom mormor, morfar och jycken ut hit. Morfar jobbar ju ett par veckor till.
Barnen har lekt och busat så mycket de bara orkat 😊 

Jag och Peter gick ner till sjön nu framåt kvällen för att ta ett dopp. Varmvattenberedaren gick ju sönder här ute för några dagar sedan så att duscha är inte att tänka på. Sjön är nog några grader varmare men fan så kallt det var! Jag kom bara i halvvägs och raggarduschade upptill 😊 Men Peter kom faktiskt i helt! 


Mormorn försökte natta barnen under tiden. Det gick sådär... 😉 Vi tog över och inom en kvart sov Albin och kvarten efter sov också Elsa. 
Nu är det bara vi kvar. Jag ligger och fryser under täcket efter badet, trots pyjamas. 

Under den gångna natten sov ungarna som grisar. Jag sov lite sämre, vaknade flera gånger och FRÖS. 
Elsa är ju helt till sig nu när hon delar säng med både mamma och pappa! Hon som varit så duktig och sovit egen säng hela veckan hemma. Blir att börja om på ny kula efter semester igen.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0