Lurviga favoriter

Elsa och farmor hade haft det jättebra själva hemma idag. Dom hade lekt både inne och ute, ätit lunch och sovit middag tillsammans. Albin och jag kom hem vid 14-14.30 och då vaknade latmaskarna efter två timmars vila 😉 
Vi misstänkte att de låg och sov så jag och Albin satte oss ute på trappan och fikade upp den sista matsäcken innan vi stormade in och väckte dom


Eftermiddagen ägnades åt lego och kojbygge. 
Farmor skulle ta bussen hem vid halvfem men Albin protesterade och tyckte hon skulle stanna kvar och äta middag med oss. Så så blev det också 😉 Efter maten skjutsade Albin och pappan hem henne istället.
Jag och Elsa tog en liten runda med jycken ute i blåsten innan vi gick in och började med kvällsbestyren.

Elsa dukade upp en kvällsfika till sig framför Bompan 
Söta stumpan ❤️

Och när hon fick se dessa filurer på tvn blir hon helt till sig och glädjetjuter samtidigt som hon rusar fram till tvn!
De är hennes favoriter av någon anledning.  Ser ni lyckan? 😊 

Nu sover båda barnen sedan en stund. 
Jag är nyduschad och ligger utslagen på soffan. Utflykt tar verkligen musten ur en! 

Tack för en mysig dag finaste grabben ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0