Söndag

Idag har vi varit ute hela dagen. Det har blåst rätt bra så man känner sig lite urblåst 😊
Jag har hunnit med massvis med saker ute och jag hann slutföra allt jag påbörjade! Det känns så fantastiskt skönt!
I förmiddags var jag ner till byn för ett kik på växtmarknaden. Galet mycket folk! Fick med mig tre nya plantor hem, bla. Jordärtskockor. Det har jag aldrig haft tidigare så det blir spännande 😊

Albin sov en ordentlig middagslur idag.
Elsa sov typ 40 min i förmiddags så hon hade inga planer på en tupplur efter lunch. Istället sov hon som en stock i vagnen på eftermiddagen. Vi fick tillslut väcka henne 😊 Därav tog hennes nattning liiiite längre tid än vanligt 😉

Nu blommar vallmon! Stora som dasslock! ❤️

Albin satt nere på farfars trapp och åt lunch, resterna från pizzan igår 

Och Elsa tog den lätta vägen 😉
men hon klarade det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0