Tidig morgon

Elsa hade en knorrnatt inatt. Jag vaknade flera gånger av det och framåt morgontimmarna blev det värre. Lite innan sex var loppet kört och hon kunde inte somna om. 
Jag hade även denna morgon en snarkande Albin bredvid mig i sängen ❤️

Grabbarna for till dagis och jobb och jag och Elsa la oss på soffan framför Nyhetsmorgon. 
Elsa hade ju dock ingen lust att ligga kvar så länge.

Efter frukosten tog vi promenaden och idag var hon klok nog att låta sig somna en liten stund

Vi åt varsin macka innan vi styrde in mot staden för handling innan hämtning på dagis.
Vi var inte ensamma om att handla. Men det gick riktigt smidigt ändå och vi hann gott och väl
Mums 😉 Fast hon vet inte vad som finns i.

Albin stupade i säng när vi kom hem.
Elsa och jag "bråkade" i en timme innan hon tillslut lät sig somna. Hon hann ju givetvis powernapa ett par minuter i bilen hem och det är ju förrädiskt.
Efter knappt en halvtimme var hon vaken igen.... Och då på ett hiskeligt risigt humör. Vi skyndade oss med mellis och sedan ut för att få henne på andra tankar och det gick bra 😊 
Barnen lekte i lekstugan och jag fixade lite nere vid växthuset och i trädgårdslandet.

Albin bjöd in sig själv på middag hos farfar. Haha! Men han åt inte speciellt mycket. 

Jag mår bättre idag men fortfarande lite vissen.
Knät är bättre även det men rejält ont än. Det molvärker så jag håller på att bli tokig när jag är stilla. 

Nu är det godnatt! Albin har redan varit upp en sväng men han lyckades somna om inne i sin säng igen när jag la mig bredvid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0