Bad idag igen

Idag hade Elsa och jag bestämt träff i nya badhuset med två kompisar som vi gick tillsammans med på babysimmet förra kursen och den innan. 
Vi träffades klockan tio utanför och vid elva var vi färdigbadade och duschade igen. De små orkar ju inte bada så länge 😊 
Vi åt lunch tillsammans där innan vi sa hejdå för denna gång.




Elsa tyckte det var skoj att bada idag igen och så länge hon slipper dyka så plaskar och simmar hon mer än gärna. Och med tanke på att hon varit vaken sedan sex på morgonen gick allt förträffligt. 
Vi passade på att uträtta ett par ärenden  (ni kan ju läsa om ett av dem i tidigare inlägg 😉 och ja, jag fick tillslut mina grejer. Tjejen mötte upp mig där på parkeringen) innan vi åkte hemåt.
Farfar var snäll och hämtade Albin idag också så vi slapp stressbada.
Elsa och jag kom hem vid halv två och då hittar jag både Albin och farfar sovandes inne i Albins säng 😊 Men farfar vaknade och gick hem till sig medan Albin sov en stund till.

Tokungarna hade riktigt skoj i eftermiddags och busade bland kuddarna.
Albin envisas dagligen med att riva bort alla kuddar och filtar ur soffan och lägga dem i en hög på golvet. Antingen är det sopor eller också höbalar. Påstår han 😉 


Även idag gick vi ut en sväng efter middagen. Det är så härligt nu när det är ljust längre på kvällarna. Man är inte riktigt lika trött då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0