Dagens pinsammaste

och årets mest pinsamma situation upplevde jag idag.

Jag skulle möta upp en tjej för att hämta en grej jag köpt av henne. Jag hittade inte riktigt så svängde in lite på måfå mellan husen och in på en liten boendeparkering. Det visar sig ju såklart vara fel hus. Men jag kom inte därifrån! Skitsmal parkering med staket runt om. En snövall i bortre änden som gjorde det omöjligt att vända. Ett smalt grindhål in till parkering. En källartrappa med staket. En skåpbil parkerad längsmed huset och en Volvo parkerad vid kortsidan av huset. En cykelbana gående längsmed den tätt trafikerade vägen jag skulle ut på igen. Jag var FAST! Till råga på allt lyckas en flyttlastbil klämma sig in mitt i allt också. 
Hur mycket det än tog emot så fick jag gå och be flyttkillarna om hjälp med att komma ut.
Den ena killen var snäll och vinkade ut mig genom grindstolparna och stoppade både cykel och biltrafiken så jag kunde backa hela vägen ut. 

Fy vilken upplevelse 😉 

Kommentarer
Postat av: pappa morfar

Lyckades du komma till rätt hus sen efter denna situation med trånga platser.

2015-03-04 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0