Halva dagen

Barnen sover och jag har just svabbat av golven. Nu förtjänar jag kaffe och en kaka 😊

Jag drog fram dammsugaren förut för att försöka få tiden att gå. Fy så segt det är med innesittarväder. Turligt nog har barnen faktiskt hållt sig på varsit håll mestadels så jag har sluppit tjata och gnata på dem 😊
Albin har mest bara suttit i soffan och stirrat på Barnkanalen. Elsa tycker det är trist så hon pysslade med annat istället. 

Det blev tillslut lunchtid. Elsa åt bra medan Albin bara smakade lite.
Elsa somnade så fort hon bäddats ner i vagnen. Albin fick en skvätt febernedsättande i förhoppning att han kan sova gott en stund på det. Han kändes lite varm men inte het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0