Halvtid av dagen

Latmanslunch idag. Men det är ju min födelsedag idag så då får man ju göra lite som man vill 😊

Elsa gratulerar sin mamma genom att smeta in ansiktet med både snor och fiskpinnar och potatismos. 
Tack för det lilla hjärtat!
Bilden är dock missvisande, hon var mycket kladdigare än vad som syns.

I bilen till dagis kom hon dessutom på att hon kan peta sig i näsan... Haha! 


Båda barnen sover middag nu. 
Albin protesterade hejvilt när jag beordrade honom att lägga sig men så fort han lagt sig tillrätta insåg han att det var skönt och somnade på studs 😊


Idag fick jag faktiskt sällskap av lilla Signekissan när jag satt ute i förmiddags
men när jycken fick syn på henne började han skälla och katta sprang till skogs igen 😞 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0