Hej igen förkylning

Förkylningen har slagit till ordentligt på lillstumpan. Plus lite feber som troligtvis är reaktion från vaccinet igår.

Det dröjde typ en kvart innan hon vaknade igårkväll efter jag skrivit att Elsa sov hela kvällen. Jag bäddade ner mig med henne innan klockan hunnit bli tio ens. Men jag hade kunnat gå och lägga mig tidigare än så för jag var så fruktansvärt trött. Plus att min hals hade börjat irritera ordentligt. 
Men det dröjde ändå till jag fick sova för Elsa hade supersvårt att somna om. Hon bara snurrade runt och visste inte hur hon skulle ligga. Framåt tolv sov hon äntligen och så även jag.
Vid tre var det dags igen. Snurr, stök och bök och jag kände att hon var lite varm. Men faktiskt att hon somnade om ganska fort igen.
Vid sex var det sedan dags igen och då för att Albin kom in i sovrummet. Elsa vaknade och Albin bussade självklart upp henne. Hon var fortfarande varm så hon fick en skvätt feberdämpande. Jag var fast besluten om att vi skulle somna om och det gick tillslut! 😊 Vi sov mellan sju och halv nio ungefär. Ack så skönt efter den gångna tråknatten! 

Näsan rinner på lillstumpan och hon hostar lite. 
Min hals känns det inget i idag (ännu) men jag känner mig riktigt seg i kolan. 


Vi har gått en promenad och sitter nu ute i solen. Solen steker på riktigt ordentligt!
 Elsa somnade i vagnen. 

Om en halvtimme är det dags att styra mot dagis. Förmiddagarna går så fort!!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på din födelsedag @):-

2015-03-18 @ 11:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0