Hemsk upplevelse!

Albin vaknade tydligen vid fem imorse och somnade aldrig om igen.
Elsa vaknade lite innan sju.

Efter frukosten åkte vi in till staden. Först ett loppisbesök. Jag gjorde några fynd.
Sedan vidare och titta på bilar.
-Fina! Sa Albin och pekade på alla glänsande bilar som stod uppradade 
- En grön! Sa han pekade på den mest röda bilen som fanns. Haha!
Han är duktig på mycket men färger har han endel kvar att lära om 😊

Nästa stopp blev Blomsterlandet och dess hönsmarknad. Hönor, kycklingar, tuppar, ankor och kalkoner i mängder. Och folk!

Sedan åkte vi hem.
Hemma möttes vi av farfar och jycken som var ute och gick. På något vis lyckad hunden fastna med sin långa lina bak i bilen någonstans och jag var helt övertygad om att han blev överkörd. Peter rusade ut medan jag inte vågade titta. Han var inte platt! Det var bara linan som lyckats trassla in sig. Men jag hann bli i chock! Jag höll på att kräkas och hela jag blev skakis.

Slänga i barnen lunch och nu vila. Tror båda somnat nu. Och Peter har varit ut och lyckats lirka loss hundlinan 😊 

Kommentarer
Postat av: Mamma / Mormor

Oj, fy vilken upplevelse! Förstår om ni blev skakis. Tur att Nico klarade äventyret.

2015-03-28 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0