Hipp hurra på din födelsedag!

Jag kunde inte hålla mig längre efter frukosten och gav Elsa sitt första paket.
Hon öppnade det lätt som en plätt

I var det en söt liten vårbasker. Perfekt i detta härliga vårväder! 😊 Och en ny julklappsklänning klär den lilla damen dagen till ära.

Nu har vi nyligen kommit tillbaka från en promenad. Elsa somnade men är nu vaken igen.
Albin var på riktigt uselt humör imorse och väckte både Elsa och mig där vid sexsnåret. Vi somnade aldrig om.


Nu sitter vi nere på farfars trappa. Jag tänkte att kissan kunde visa sig och passa på att få lite sällskap. Men nä, hon lyser med sin frånvaro. Hon längtar nog mest bara efter sin husse. 





Kommentarer
Postat av: Mormor

Puss och kram på födelsedan, vår finaste lilla 1- åring.

2015-03-11 @ 11:29:16
Postat av: Janina korpe

Grattis finaste elsa! 🎈🎈

2015-03-11 @ 12:53:47
URL: http://schanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0