Hosta och blommor

Imorse väcktes jag av att Elsa höll på att trycka in en napp i munnen på mig och när jag tittade på klockan så var den nästan åtta! Varken jag eller Elsa hade hört ett knyst av pappan och Albin ett par timmar tidigare. 

Natten har varit helt okej. Elsa vaknade vid tolv och började hosta, hosta och hosta. Både hon och jag höll på att bli tokiga (pappan har flyttat in i andra rummet). Det är sådan där hemsk rethosta. Hon fick en skvätt Bisolvon tillslut men jag vet i sjutton om det hjälpte? Tillslut somnade vi iallafall och sov nog nonstop till nästan åtta imorse 😊 

Nu har vi gått promenad och Elsa somnade men började hosta nu igen och vaknade såklart.


Dessa tio rosor kom Peter hem med igår!
Fantastiska!

Och sex par strumpor. Precis vad jag behövde och ville ha 😊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0