Isvindar

Vi var ute i eftermiddags men fy sablarn vad kallt det blåste! Barnen brydde sig inte direkt men jag frös. Elsa ratar vantar. Hon sliter av sig dem så fort hon bara kan och så även idag. Hennes händer var iskalla men var ovesäntligt tydligen 😊 

Den lilla damen har stundvis varit arg som ett bi idag. Jag tror en tand spricker igenom närsomhelst där uppe och att det är det som retar henne. Förståligt!

Ikväll efter middagen slängde jag ihop ytterligare en kaka till imorgon och Peter städa av det värsta. 

Om någon timme anländer mormor, morfar och mostern!


Peter pratade med farfar i eftermiddags och han tycks må bra. Om än något påverkad av smärtstillande 😉
Imorse när vi gick förbi farfars bil så sa Albin: Farfar mår bra nu.
Vi förklarar för honom att farfar måste stanna kvar lite till på sjukhuset för att vila lite mera och det förstår han. 

Min lille hjälpreda som drog allt vi handlat i skrindan fram till trappan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0