Kramgo

Jag och denna otroligt klängiga tjej försöker få tiden att gå så det snart blir läggdags 😊

Peter den stackarn agerar rörmokare. Jag upptäckte efter middagen att avloppet hade svämmat över nere i tvättstugan. Suck! 
Albin skickade jag ner till farfar 😉 Barnen har varit väldigt energiska hela eftermiddagen och Albin är som ett plåster på Elsa mest hela tiden så jag har haft fulltsjå att försöka hålla leken på en lagom nivå så ingen skadas. 


Elsa och jag var hemma hela förmiddagen idag innan vi hämtade Albin.
Vi gick en ordentlig morgonrunda idag igen och Elsa tog en liten tupplur. Det behövs när man gör morgon vid sex... 
Jag sådde ytterligare några fröer och tvättade.
Det märks att Elsa uppskattar egentiden hemma. Hon kan leka med vad hon vill, sitta och pilla med saker i evigheter och har tid att utforska saker. Annars har hon mest fulltsjå med att se vad brorsan gör och härma efter honom, eller också är det han som bestämmer vad hon ska och inte ska leka med. 
Och som sagt har hon och är otroligt klängig idag. Hon står just nu och sliter i min tröja för att få komma upp i knät 😊

Eftermiddagen har mest ägnats åt att tämja barnen. Kallt och blåsigt ute idag så att gå ut och leka kom inte på tal. Tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0