Lite sjuka igen då

Som befarat så har vi sjukstuga här idag. Albin är inte riktigt kry. Nu tror jag lite feber börjar smyga sig på också men han har inte ont vare sig i halsen eller huvudet säger han. Han känner sig mest bara konstig i kroppen och han har knappt lämnat soffan sedan sex imorse.

Det är riktigt skitväder här idag med regn och rusk. Känns mer som höst än vår. Men Tranorna kom hit förra helgen så våren är väl ändå på gång kan man hoppas.

Barnen längtar efter sol och värme och har idag klätt sig i sina campingtröjor. Julklapp från mormor och morfar 😊 

Jag, Elsa och jycken var ut en runda i blötan förut. Albin ville inte med och jag litar inte riktigt på honom ännu att vara själv inne en liten stund, så jag bad farfar komma in hit under tiden. 
Elsa lyckades jag inte få att somna och det betyder att hon nu är riktigt grinig och labil. Men nu får hon faktiskt vänta till efter lunch med att vila.

Surpuppan och en förfallen mamma. 


Elsa har fortsatt snora sedan hon åkte på sin förkylning för typ två veckor sedan. Men idag tycks det äntligen sina på snor. Lagom till att hon får lite nya baciller av Albin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0